Case: DeFriesland Zorgverzekeraar 2017

Een mooie case van LandelijkeMediaGroep, waar Nul40 onderdeel van uitmaakt.

Massabereik in de regio met 1760 abri's!

Een bereik van 1,9 miljoen Nederlanders in Friesland, Drenthe, (deel) Overijssel en (deel) Flevoland.

In geheel Noord Nederland zijn in de weken (47 + 51) abri’s van De Friesland Zorgverzekeraar te zien. In totaal 1760 stuks verdeeld over 2 weken!

  • Bereik: 1,9 miljoen Nederlanders!
  • Contactfrequentie: 13,7x
  • Aantal contacten: 26,5 miljoen in totaal!

0,1 en 2 meting op verschillende KPI's! Meten is weten!

Uiteraard is het van belang om te weten wat de inzet aan merkwaarde en conversies heeft opgeleverd. Duidelijke KPI’s zijn daarom vanuit de opdrachtgever vastgesteld. Met een 0-1-2 meting kunnen we naast conversies uit de campagne ook de resultaten op de overige KPI’s meten.

De uitvoering van de metingen wordt gedaan door BrandScience, een strategische business unit van OmnicomMediaGroup die alle onderzoeksvraagstukken op gebied van media, merk en marketing voor u kunnen verzorgen.

Storytel op regionale TV

Op de regionale zenders in het Noorden van ons land is een 65s + 5s lange commercial te zien tijdens primetime, waarin de kernwaarden van De Friesland Zorgverzekeraar uitgebreid aan bod komen.

Met een duidelijke stem en een close-up beeld van verschillende Nederlanders geeft De Friesland gezicht aan haar kernwaarden en zorgverzekering. Top werk van WEDA uit Leeuwarden.