Onderwijscase: De Rooi Pannen – Open Dag 21 Januari 2018

Snapchat, Facebook, Instagram, Display en Search!

Een digitaal uitdaging uitgewerkt

Case Onderwijs – In nauwe samenwerking met NewBrandActivators en De Rooi Pannen hebben wij een digitale campagne ontwikkelt om de Open Dag op 21 januari 2018 onder de aandacht te brengen.

Deze campagne heeft meerdere strategieën in zich om de verschillende gedefinieerde doelgroepen in de regio Brabant / Noord-Limburg te bereiken en tot actie te verleiden. De gedefinieerde doelgroepen zijn globaal: jongens, meisjes en ouders.

De mix.

Een complete mix van digitale inzet om zowel mobiel als via desktop nadrukkelijk in de regio aanwezig te zijn. Specifiek gericht op verschillende doelgroepen.

De middelen die we inzetten zijn:

  • Snapchat
  • Instagram
  • Facebook
  • Display-ads
  • Search Google

We gebruiken per doelgroep verschillend beeldmateriaal en verschillende advertentievormen, zoals reguliere ads, carrousel ads, video ads en Swipe ads op Snapchat. Het materiaal is ontwikkelt door NewBrandActivators.

De Prognose.

De prognose is dat we in een kleine 3 weken tijd ca. 8,3 miljoen views gaan genereren met een uniek bereik van ca. 800.000 personen in de gedefinieerde doelgroepen.

Naast de inzet van digitaal worden door De Rooi Pannen ook A0 borden en Printmedia ingezet om de Open Dag onder de aandacht te brengen.

Interesse in de Open Dag op 21 januari as? Kijk dan hier voor meer informatie!

 

Wenst u meer informatie over deze campagne? Dan kunt u contact opnemen met Chris Janbroers – 06-39018786 of via e-mail: c.janbroers@nul40.nl

Onderwijs Communicatie