Offline media
Uw doelgroep bereiken op mediakanalen die relevant zijn. Dat is waar wij voor staan!
Voor offline media (‘traditionele’ media) bent u bij Nul40 aan het juiste adres. Of het nu gaat om een advertentie in print, buitenreclame, vervoersreclame, radio of tv: Nul40 neemt u graag het werk uit handen.
We inventariseren de mogelijkheden en adviseren u over het beste kanaal. We kijken naar de opties binnen uw budget en maken voor u een overzichtelijke planning. We voorzien u van relevante specificaties en deadlines en zien erop toe dat de plaatsing volgens afspraak wordt uitgevoerd.
U kunt bij Nul40 terecht voor:
Advertenties in print
Denk hierbij aan een personeelsadvertentie, commerciële advertentie, IM-er of advertorial in:
Bijsluiters (landelijk en regionaal) en speciale advertentievormen zoals outserts
Out-of-home media zoals:
Indoor media zoals:
Radio en televisie campagnes
Adverteren in Telefoongids en Gouden Gids / Gemeentegids (zowel print als online)
Plaatsing van recalladvertenties, rubrieksadvertenties en rouwadvertenties (overlijdensadvertenties)
Ja, ik wil graag meer weten over de mogelijkheden van offline mediaDat buitenreclame een krachtig medium is, dat is bij velen wel bekend. Maar weet u ook daadwerkelijk alle mogelijkheden van buitenreclame? Gebruikt u bijvoorbeeld al verschillende uitingen op de digitale masten? Door onze ervaring met buitenreclame, weten wij de effecten ervan te kwantificeren. Groot bereik, veel exposure. Zowel landelijk, regionaal en lokaal goed inzetbaar en flexibel. We hebben meerdere cases die in het oogspringen.
Ja, ik heb interesse in buitenreclame!Printmedia is heel breed! Huis-aan-huis, dagbladen, magazines? Regionaal, lokaal of landelijk? DM of folder? Printmedia heeft zeker nog een toegevoegde waarde voor uw mix. Echter alleen met de juiste data kan het ook specifiek worden ingezet. Wilt u weten welke printmedia voor u een toegevoegde waarde oplevert en het hoogste bereik of effect heeft?
Ja, ik wil weten of ik mijn printmedia optimaal benutDe kracht van radio is een feit. Radio is ook zeer goed doelgroepspecifiek in te zetten. Goede commercials en leuke formats helpen bij het activeren van uw verkoop! Het verhoogt duidelijk uw instroom van kwalitatieve bezoekers op de digitale kanalen. Daar komt bij dat het relatief voordelig is. Laat u verrassen, wij zetten graag voor u de juiste zendermix voor u in!
Ja, ik wil met radio mijn verkoop stimulerenTV kent meerdere opties, niet alleen de keuze van zenders of periode. Het is een forse investering. Een goede voorbereiding, planning tijdens de campagne en evaluatie zijn dan ook zeer aan te raden. Daar komt natuurlijk onafhankelijk onderzoek bij, want meten is weten. Wij zorgen ervoor dat u, onderbouwd met cijfers, de juiste keuze maakt.
Ja, ik wil onafhankelijk advies over de inzet van TV reclame